Fredag med stort F!

Tjeeenare mannen!
The Ovster här, heheheheeh.

Skämt å lite sido, solsidan, hur fantastiskt? Gah! Ge mig tio säsonger, fem långfilmer och lite till.

Det här med blogg har ju tydligen blivit "grejen" bland mina vänner nu, så då är det inte mer än rätt att haka på trenden och bara köra!

Nu ska jag ta och ta tag i mig själv, duscha lite, kladda lite i ansiktet och klä mig i något regnvänligt,
om en stund bör, ska och måste jag infinna mig i bilen,
ska plocka upp min glada, fantastiska, roliga, JÄTTEGLADA kompis Christian, Förlåt, nu var jag dum, haha, hahaha.

Vi ska på möte på jobbet, kan bli kul, kan bli mindre kul? Vem vet, det visar sig helt enkelt.
Sen är det bara å trycka plattan i mattan, hehe (not) och styra hemåt för FEST! Det är jag taggad för iallafall, har efter många om och men fått igång min spotify som lös med sin frånvaro hela dagen igår,

Imorgon ska jag vara med min gudis, åh! älskling.
Känner jag mig själv rätt kommer jag gå hem klockan elva ikväll, för att inte riskera att visa mig "full" ;) Haha. Illa, för bakfull ska jag inte vara imorgon inte, då ska vi ha världens bästa dag, jag och Elias <3 Som det ska vara, kvalitetstid när den är som bäst liksom, det räcker med att jag glömde bort hans dopdag i söndags, han måste ju veta att han har världens bästa gudmor som kommer göra allt för lillemannen, och det är en bristvara just nu, undra om han ens kommer ihåg hur jag ser ut?
Nej, dags att göra något utav den här dagen, först lite kaffe!

På återseende.
/L.



Saknar dig CH,
tycker att du ska komma hem, NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0