Att förstöra för sig själv är det enklaste i livet,

Hej hej välkommen!


Igår vaknade jag upp, och mådde som jag förtjänade, ni vet när man känner sig så sliten och sunkig som man gör ibland när man gått lite för hårt ut? Iallafall, jag mådde bajs, eller, jag mådde inte så dåligt, men jag var trött, flottig i håret och sliten, skitsamma, ni som fattar, fattar.
Ansvarsfull som jag är så åkte jag och tog mig ann ett arbetspass, jag hade ont i ryggen och mådde bajs, men tillsammans är vi bäst och vi alla höll humöret uppe och var fantastiska, som alltid!

Åkte hem och tog mig ett bad, (det var det bästa på hela helgen),
Skyndade mig, klädde på mig, ja å allt man gör när man har badat/duschat,
åkte och plockade upp Andreas, sen for vi vidare och hämtade bästa bästa bästa bäver, och sen begav vi oss mot stockhooolm, bara lite spontant sådär.
Det gick bra, det var lite halt, jag såg ingenting, men vi var glada endå.
Skönt att få göra någonting annat än att bara sitta hemma och titta i väggen, visst, jag var så jävla trött och trodde att jag skulle somna och köra av vägen flera gånger, men jag safeade upp det med lite kaffe. Bring it.

När vi kom tillbaka till gefle så blev alla avsläppta och jag fick åka hem och sova, Okej, det var det bästa på hela helgen, så underbart, att jag somnade på soffan är väl en annan femma? Kan Spiik tycka att det är skönt kan väl jag? Men min soffa är bäst, så det gör inget.

Nu sitter jag här, har jätteont i magen, och min förkylning är tillbaka, jahapp, here we go again, är ledig idag, sen väntar två öppningar sen leeedig helg, då blir det festligheter och mys med alla som vill orkar och behagar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta en alvedon och försöka ta mig ut, alternativt vila bort min värk och smärta, den sög ju.

Annars då? Hur leker livet?

 

På återseende.

/L.



- Snö suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0