Ledig måndag igen.

Hej och godkväll.

Ser egentligen ingen mening med att berätta om min dag, för det har inte hänt så mycket?
Blev väckt typ sju, okristen tid när man har sovit i tre timmar, tycker jag räddade det ganska bra endå och blev inte SÅ arg som jag trodde jag skulle vara, tjejen med morgonhumöret signar in liksom.
Skjutsade iväg Mandy, Sebbe och Andreas till deras jobb, sen åkte jag hem.
Tänkte göra något produktivt idag, men så blev det ju självklart inte, pladdrade i telefonen med jennifer i en timme typ, Min stjärna <3 och sen sov jag halva dagen. Heja heja!

När jag vaknade, vid fyra, så kom Jennifer och Andreas hit, så åkte vi och käkade lite på jobbet, hälsade på favoriter, Till min glädje så var Anna LYCKA Larsson där, turdaaag!

När vi var mätta i magen och glada så begav vi oss och hämtade bumbi, åkte hem till bästa bögkompisarna och tänkte titta på film, fast då kom ju en viss åsna och var tvungen att förstöra allt, såklart! Att man aldrig slutar förvånas?
Jag bestämde mig för att ta tag i min kväll endå, smsade lite och fick napp, så nu är det bigbrother och film som gäller, och om jag är vaken ska jag nog ta mig ut och köra lite taxi och hämta stängarna ikväll, det visar sig.
Antagligen är jag vaken eftersom jag sov till fyra idag, herregud, skärpning och rutiner Emelie, shape up!

Nu börjar det här bli ointressant och lite tråkigt,
Imorgon börjar min stängningsvecka, vi har gapbuster att ta och hockeyruscher att ta oss an,
Always look on the bright side of life som två visa människor en gång sa,
vi kör bara!

Vi hörs å ses när vi ses å hörs!
På återseende.

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0