Back to life

Godmorgon!

Jag som var så duktig med det här å skriva varje dag, vad hände?
- stängningsvecka..

Fast, den här stängningsveckan har varit den bästa jag haft, det har inte varit lätt hela tiden, men fan vad vi har gjort det bra endå, det har varit bäst stämning, ingen har varit på dåligt humör, alla har gjort sitt bästa typ hela tiden, det gör mig glad, och när jag är glad är alla andra glada, typ.
Underbart!

Malin och Nick, ljuset i mörkret typ, ni är bäst!
Med Nicks cp-mode och Malins organiserade och lugna sidor så kan det inte bli annat än bra. Mariama ska självklart ha en eloge för att hon är så bra som hon är, vi är bäst! Eller ah, ni är bäst, jag hänger bara på och tar åt mig av er snabbhet.

Nej jag stämplade ut som en nöjd tjej idag, och det händer inte så ofta, för när man har gjort sex stängningar av sju så börjar man se ut som tolv svåra år och vara rätt sliten.

Nu får ju inte jag den turen att få göra den sista sjunde stängningen med stjärnorna, överlåter det till Christian för den här gången, istället tar jag mig en tur till Sundsvall med Emma, Hanna och Cajsa, Hospitalitykurs står på schemat.
Och nej, jag har inte svirat om och gått och blivit ansiktsmålnings-tjejen, verkligen inte. (Första och sista gången jag målade ett barn så grät det, för att det blev så fult typ) Aldrig mer.
Jag ska bara lära mig att vara trevlig, tänkte jag säga, haha, nej men det kommer bli asroligt, jag är taggad!

Den värsta känslan infann sig igårkväll, när jag insåg att jag inte skulle hinna sova något inatt, jag hatar verkligen att jag skjuter upp saker och ting, allting görs alltid i sista sekund, samma när jag skulle på BSM och ASM, där satt jag med pärmen å boken samma dag som jag skulle åka och gjorde klart allt som skulle göras klart, skärpning tack! Måste nog lära mig av mormor hur man ska göra för att göra det rätt, haha ;)

Nu har jag iallafall gjort färdigt allt som jag kan göra själv, några signaturer och godkännanden av Emma saknas, men det fixar vi till idag, Underbart! Jag är redo.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och piffa till mig lite tänkte jag, ska skjutsa Bella till jobbet halv nio, snäll sådär jag.
Jag mutar våra medarbetare med det dom vill ha för att dom ska komma in och jobba, haha, det ska inte vara lätt inte, men efter att ha ringt hela telefonlistan så vart jag lite smått less och kände att Lilly taxi kan ställa upp, nu hade Bella säkert kunnat åka buss, hon är inte den som är den, men ge och ta heter det väl?

Annars så händer det inte så mycket, vi var ut i torsdags, Jag, Sandra och Madde, mycket trevligt, i fredags stängde vi, fick besök av Sebbe på natten som inte orkade gå hem för att det regnade, latmask.
Han var jättefull, sen fick han oboy och varma mackor och sen somnade han på två röda, då vart det lugnt och skönt iallafall, haha.
Vaknade typ klockan tio, blev arg för att jag blev väckt, (jag hatar att bli väckt) somnade om en stund, duschade och piffade till mig lite, skjutsade hem herrn och sen mötte jag Viki och Gudis på stan, fick bli en supersnabb vända eftersom jag skulle jobba, men det var det värt, <3 Mina bästa.

Lördagen blev en bra lördag, riktigt bra. Jag är glad och nöjd, och när jag är glad och nöjd så är alla andra glada och nöjda somsagt,  ;) Haha.

Nu orkar jag inte skriva mer, känner hur det blir mer och mer osammanhängande för varje ord jag skriver, en dusch var det.

På återseende.
/L



Jättegammal bild, men oj vad allt var bra då!



HAHA, skrattar fortfarande, 2 år sen, och det är lika roligt varje gång.
Frida och hennes tvillingbror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0