Bara för ikväll,

Hejhopp.

Idag känns det sådär hopplöst som det gör ibland, jag har inget att ha på mig, mina ögonbryn är oplockade, mascaran klumpade sig, jag är trött, vädret suger, påsarna under ögonen hälsar hej, ah en sugdag egentligen.
Fast det är lika bra att göra det bästa av situationen.

Nästa måndag ska jag till Sundsvall med Emma och värdinnorna, och såklart finns det en bok som ska, bör och måste göras färdigt, tjejen med framförhållning här ska påbörja den idag. ..
har inte bestämt mig om jag ska åka ut till jobbet och göra den, eller jag måste göra det, för annars blir det lite tokigt.
Ska äta lunch och sen måste jag ju tanka bilen, ååh, klockan kommer hinna bli sex ikväll innan jag kommer iväg, haha, inte okej.

Ikväll kan det iallafall bli skoj, ska kanske på bio med Therese, Amanda och Viktoria, woho! Kvalitetstid när den är som bäst <3
Mina bästa.

Nej, dags att göra ett ryck, kanske hörs, kanske inte.

På återseende
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0