Släpp taget och låt det vara,

Morsning korsning!

Här är jag, som ni har väntat, längtat och funderat va?

Blev småsugen på att skriva lite, fast egentligen har jag inget intressant att dela med mig av,
Det får bli som det blir.

Idag har jag kämpat mig igenom 11.30-14.38 för att vara sådär mysigt exakt med tiden, det var åt helvete med varmt och efter fredagens bravader har jag inte riktigt lyckats repat mig, men det gick bra, och det var kul så länge det varade liksom,

hängde kvar på jobbet som den ensamma tjejen med noll intresse för annat som jag är, tillslut tog jag mig i kragen och åkte hem, och eftersom jag har alla sjukdomar man kan ha, typ hypokondriker, schizofren, adhd, ah you name it så trodde jag att bensinlampan i bilen gått sönder, så då var jag tvungen att sitta och noja från valbo ända hem, sjukt jobbigt att vara jag ibland.
Som "tur" var så började den lysa när jag rullade in på parkeringen, turdag för bilen, otur för min plånbok, för nu måste jag ju tanka, igen.. Dyrt det här med bil, Ruby har varit lite kinkig på sista tiden, men som den trogna vän hon faktiskt är så sviker hon inte mig i första taget, älskade bil <3 (i brist på annat att älska kan jag väl likagärna älska min bil?)

När jag kom hem bytte jag om och åkte med mamma och handlade, och det var väl en himla tur, min kyl har ekat nu i flera månader, mitt smör gick ut i mars och allt i frysen hade blivit isklumpar typ,
tack bästa mami för allt <3

Nu såhär på kvällskvisten har jag bara legat i soffan, eller, jag har ju iofs badat också, det var hur skönt som helst, tills jag började svettas som en åsna, så jävla varmt var det, kan inte förklara med ord nästan, klimakteriet nästa? Känns som det, gah!

Nu ska jag ta och sova lite, har fått alldeles för lite sömn den här helgen, och nu kör vi på med stängningsvecka tisdag till måndag, är det inte fantastiskt? Så nu går jag in i mina stängningsrutiner;
Sova halva dagen,
Kliva upp, ta på sig arbetskläder (har jag tur hinner jag borsta håret)
Åka till jobbet,
Jobba hela kvällen och halva natten
Åka hem, titta på dåliga serier tills alla vanliga går upp och åker till jobbet
Sova
Vakna när halva dagen har gått, klä på sig, osv osv.

Varenda dag är sig lik, härligt! Men jag ska inte klaga, det är mysigt å stänga för det mesta, tråkigt bara att jag är så beroende av min sömn att jag inte kan gå upp klockan tio som alla andra normala människor kan göra.

Aja,
På återseende.
/L.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0