Snälla bli min igen

Hej hej hej hej.

Tänkte köra en liten sammanfattning av min fina helg, den har verkligen varit hur bra som helst! Jag har liksom, ah, jag har varit glad och nöjd hela tiden, underbart!

I fredags hade vi ju en kick-ass-midsommarfest, maten var god, stämningen var på topp och alla var taggade, då kan det ju inte gå fel, bästa var väl när jag och Jennifer bestämde oss för att slå oss ner i en garderob, och där satt vi och tröck i över en timme kanske, haha, med undantag för när vi sprang och hämtade mat i kylen, haha, nattkäk när det är som bäst, vid halv fyra tiden så fick jag, Lina, Vickan och Remi nog, så då ringde vi en taxi, eller, när jag ringde taxi så skulle vi få vänta i 40 min, när Remi ringde så kom den på en gång? Vad är grejen liksom? Iallafall, åkte hem till min fina vän och somnade när det var ljust ute och alla andra klev upp typ, men det är mysigt det också.
Vaknade typ, halv ett dagen efter, mådde som jag förtjänade, var så sjukt sliten så jag gjorde inte många ansträngningar den dagen förutom att ligga på soffan, klaga på att jag hade ont i varenda kroppsdel och tjata om mat, någonstans härimellan kom Madde och då hade jag någon som var lika sliten som jag, och det var tur, orka vara sunkig själv liksom, haha, Sen kom iallafall världens bästa pizzabud med mat åt oss, pizza å gyros, man tackar! Var så sjukt värt.

Vid halvnio tiden så tyckte jag att det var dags att kanske göra något av dagen, eftersom mina vänner är som dom är, så blev det ganska snabbt bestämt att det var fest igen, jag och Madde åkte hem till henne och städade upp efter gårdagens festligheter, tur att vi jobbar på mcdonald's, för fort gick det, och fint blev det såklart!
Hem, snabbduscha, piffa till sig och köra, vi hann inte så långt, eller, jag satt i morgonrock tills Andreas ringde och sa att dom var påväg, då blev det fart på fröken Liljedahl, tio minuter senare var jag som en ny människa, fantastiskt! Dom kom och så vare väl inget mer med det, vi körde, spelade kort, och sen skulle vi tydligen ha picknick i Sebbes säng istället för att gå ut? Fråga mig inte..
Vi gick till max, åt, och sen åkte vi taxi hem till Johan, hängde i hans soffa (Läs; Jag och Madde sov i hans soffa)
tills det minsan var nog, för då fick vi gå, och långt som fan var det (porten bredvid) deckade i Sebbes säng, tröttast i hela världen kan jag berätta att jag var, men det gick bra, jag överlevde då också.

Igår så vaknade jag typ vid halv tio av att jag hörde Jennifers röst, trodde att jag drömde så jag var tvungen att gå upp och kolla (jag kliver aldrig upp frivilligt om det inte brinner typ) och mycket riktigt, där satt hon livs levande och hängde, vilken grej! Det var värt att gå upp.
Hela den dagen spenderades i samma position som på lördagen, låg i soffan, tyckte synd om mig själv, klagade och var hungrig, men allt löste sig när jag fick alvedon och mat.
(Hm, haha, gud jag är så jävla sämst på att skriva, men det löser sig, haha)
Fina mamma kom och hämtade oss iallafall, som tur var, annars hade vi fått kört en walk of shame när den är som bäst, fyfan.. Tog min bil och åkte till Forsby så svetlana kunde hämta lite kläder, hem till mig, byta om, piffa till oss lite, svepa ett glas rosé och sen tog vi våra sex friska ben och spatserade till Strömvallen för lite söndagsfotboll, (Tack bästa Tussan för biljetterna) Och det hör ju inte till vanligheterna att jag går på sportaktiviteter, men det var skitkul, hur mysigt som helst ju, det får bli fler gånger.
Kär blev jag också, mums.
Efter matchen så gick vi till interpool, söndagsöl och mat, hur värt liksom?
(Nej vi har inte gjort annat än ätit den här helgen typ, haha)

Imorse så vaknade jag av att någon cp-plingade på min dörr, blev livrädd och skitförbannad, väck mig inte när jag sover, bättre att ringa mig, för då kan jag klicka bort och ignonera, men när någon står utanför min dörr så måste jag ju öppna och vara social, det gick bra den här gången iallafall, det var Jennifer som kom på besök och det gjorde mig glad, :)
En timme senare joinade SandraP vår kula, då käkade vi lunch och chillade.
Kvällen som varit har innefattat tacos, jordgubbstårta, mys och massa bråk med min hatkärlek, jag hatar mig själv för att jag inte kan bli arg på riktigt, jag börjar alltid skratta, så jävla drygt när jag är arg innerst inne och har ett moment då jag behöver vara seriös.
Nu orkar inte dyslexitjejen skriva mer, det här var ju skitjobbigt..

Tackar mina finaste för världens bästa helg; Sandra&Jennifer, Madde, Andreas, Sebastian, Elin, <3 Fantastiskt!

På återseende.
/L.
















(Jätteinternt, haha, så jävla roligt! Feeejsreejp!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0