Turn around

Tjenare mannen, 

Nu är jag äntligen hemma efter första stängningen av fem, woop.
Älskar när första stängningen av jättemånga är lugn, det har varit dåligt med såna på sistone, men det underlättar så sjukt mycket när man är fyra, och när man ska vara klar klockan ett, bästa på länge!
Sen att jag hade bästa järngänget med mig gjorde inte saken värre, visst att jag saknade Malin, det kändes lite tomt utan dig, men det gick bra endå! Imorgon är allt som vanligt igen, typ.

Nu borde jag egentligen duscha och försöka sova ett par timmar, men orken finns inte riktigt där än, om en stund kanske.

Ont i halsen har jag också, och öronen, å näsan, tips från coachen 2; sov inte brevid ett öppet fönster, vilket skämt, jag är ju jättesjuk nästan, / hypokondrikertjejen.

Hatar känslan när man inte har sovit ensam, å sen ska man göra det, har tjatat om det hela dagen,
egentligen är jag en ensam-tjej, jag gillar att vara ensam, jag blir lugn av det, fast när man ska sova så finns det inget bättre än att slippa sova ensam, jobbigt läge.
Kanske kan hyra in någon som kan komma när jag är trött och vill sova, som går innan jag vaknar, alternativt inte pratar med mig förens jag har vaknat till liv och känner att jag orkar prata? Får klura på det där, annars får Ica och Mandy hemskt gärna komma och invadera min soffa igen ett tag, då skulle jag känna mig hel igen.

Svammel svammeeeeeel, hit å dit, fast, jag bryr mig inte.
Jag skriver det jag känner för, sen om det är sammanhängande eller inte, ehm.
*This is my care eye ;)

Nej, duscha var det, sen sova, ensam,
fast min säng är ju bäst, eller, snart har jag ingen säng kvar tror jag, den har ju hängt med ett x-antal år, säkert flera år innan jag föddes också, så hela benet är snett, måste fixa det där innan jag vaknar av att jag ligger på golvet typ, hemsk tanke. peppar peppar.

aja,
på återseende.
/L.



pojken, fjortisen & fyllot - jag älskar er <3
ALI ALI ALI


Kommentarer
Postat av: amanda

älskade vän, självklart och jag längtar till våran mandy&lilly weekend vi ska ha! <3 puss!!

2011-06-15 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0