whatcha got

Godmorgon,

Jag är så sjukt sliten,
först så hade jag ju en fantastiskt stängningsvecka på sex dagar, sen var vi i Sundsvall, och sen körde jag en öppning på det, en stängning på det, och fantastiska 14-22 idag! Livet leker.
Men idag kommer det nog bli sjukt roligt att jobba, försäljningsrekord står på agendan idag, fyfan vad vi ska vara bra! Hoppas bara att det blir av, så att alla inte bara skiter i att komma till oss för att det regnar, skulle vara fett med fail.

Taggad inför imorgon är jag också, midsommarfest hos Madde, kommer bli gaalet, vi är jättemånga som ska komma, så ska vi duka långbord å grilla å sånt, tror fan att det kommer bli skitkul! ;D
Så ikväll när vi slutar så måste vi hämta bord å stolar å sånt, trycka in det i fyra bilar typ, haha, kan bli kul eftersom ingen av oss har en combi, men allt går med lite våld, in med det bara å kör, haha.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällens jobb, springa tio varv runt huset borde jag kanske också göra, för å stå i kassan ikväll kommer bli blod svett och tårar alltså, stört!
Önska oss lycka till!

På återseende.
/L.



tusse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0