Where them girls at

Hej hopp,

Igår försökte jag faktiskt göra ett tappert försök till att s.k. mms-blogga, det gick sådär, så jag la det på hyllan lite, inte min grej tror jag.

Jag kom iallafall ut till jobbet, och boken är inte klar, men det är faktiskt inte mitt fel, för det går inte att skriva i den, det är helt omöjligt, ååh! kul att behöva sitta med post-it lappar typ, och sätta vid varje fråga, det blir ju alldeles för pillrigt för mig, skitjobbigt!

Jag hängde på jobbet tills Therese slutade klockan fem, då hade hon gjort så mycket vettigt hela dagen att hon verkligen var värd att få åka hem, ;)
Vårat mål var att börja flyttpacka, för dom ska flytta snart, vi hämtade kartonger i källaren,
ett tips från coachen; om ni ska bära tre vikta kartonger, så är det skitsvårt! Gör det inte.
Aja, vi packade ur ett eller två skåp, jättefort gick det och vi var jättebra som alltid, (tänk att vi kunde få så mycket vettigt gjort på så kort tid) ..

Sen åt vi mat och dog lite i soffan, värt!

När jag kände att jag hade dött färdigt i soffan så tog jag och Ruby oss i kragen och styrde hem, åkte hem och vände typ, sen åkte jag till min vän, vi kikade på heroes och sov, sjukt bra ledig måndag, tack alla mina bästa <3

Nu är jag hemma igen och borde laga matlåda, men det är ju jättetråkigt, men behövligt så ska väl sätta igång med det, assmöte, stänga med Henke, Nick och Kimie står på schemat, (Stackars mig) Inte.

Aja,
På återseende.
/L.




P.s. Min kamera är på vift hos Jennika, men snart får jag tillbaka den, och då blir det lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0